صفر شدن سهم دولت؛ پرسپولیس رسما خصوصی شد!
منبع : خبرورزشی
با فروش تجمیعی ۵ درصد سهام باقیمانده، وزارت ورزش رسماً دیگر هیچ سهمی در مالکیت باشگاه پرسپولیس ندارد.
با وجود واگذاری ۸۵ درصد سهام پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی، همچنان ۵ درصد از سهام این باشگاه در اختیار وزارت ورزش مانده بود که روز گذشته این ۵ درصد هم از طریق فرابورس به صورت تجمیعی به فروش رسید تا به طور رسمی دیگر وزارت ورزش و دولت هیچ سهمی در باشگاه پرسپولیس نداشته باشد. ۵ درصد سهام متعلق به وزارت ورزش را شرکتی زیر مجموعه بانک شهر خریداری کرده است.
به این ترتیب سهام داران باشگاه پرسپولیس عبارتاند از بانک شهر (۳۰ درصد)، بانک تجارت (۲۰ درصد)، بانک ملت ( ۲۰درصد)،بانک صادرات (۵ درصد)، بانک رفاه (۵ درصد)، بانک اقتصاد نوین (۵ درصد)، شرکت گروه مالی شهر ( ۵درصد) و ۱۰ درصد هم به صورت عمومی به هواداران اختصاص دارد.


مصدومیت و رویای امیرحسین محمودی برای جام جهانی
تأکید مدیرعامل چادرملو بر یادگیری پرسپولیس از ایتالیا
تورنمنت سهجانبه سهمیه آسیایی؛ آغاز با بازی پرسپولیس و چادرملو در غیاب هواداران
توافق پرسپولیس با اسکوچیچ؛ نهاییسازی در انتظار اعلام رسمی
فوری؛ پایان کار اوسمار ویرا در باشگاه پرسپولیس
چادرملو اردکان و پرسپولیس کنسل شد ؟









