مدیرعامل تراکتور مشخص شد
منبع : خبرانلاین
سعید مظفریزاده در فصل آینده هم مدیرعامل تراکتور خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سعید مظفریزاده که پیشتر استعفای خود را به هیأتمدیره ارائه کرده بود، با مخالفت اعضای هیئتمدیره مواجه شد و پس از رایزنی و رفع موانع، مقرر شد به فعالیت خود در سمت مدیرعاملی باشگاه ادامه دهد.
به نقل از ورزش سه، با این تصمیم، مظفریزاده فصل آینده نیز مدیریت باشگاه تراکتور را بر عهده خواهد داشت تا روند برنامهریزی های نقل و انتقالاتی و اهداف پیشرو بدون وقفه دنبال شود.
مظفریزاده فصل گذشته به عنوان سخنگوی باشگله تراکتور نیز حضور داشت.


آینده مبهم سهراب بختیاریزاده در استقلال
پرسپولیس و شروع تمرینات پلیآف با ترکیبی ناقص از کادر فنی و بازیکنان
تأیید مجوز حرفهای ۶ باشگاه ایرانی توسط AFC؛ واقعیت تلخ برای مدعیان سنتی
عذرخواهی و اعلام آمادگی ستاره جنجالی پرسپولیس برای جبران
برنامه سفر مربی بدنساز پرسپولیس به تعویق افتاد؛ آغاز تمرینات بدون والیم
شایعه لغو تمرین پرسپولیس به دلیل شرایط جنگی + جزئیات









