مدیرعامل تراکتور مشخص شد
منبع : خبرانلاین
سعید مظفریزاده در فصل آینده هم مدیرعامل تراکتور خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سعید مظفریزاده که پیشتر استعفای خود را به هیأتمدیره ارائه کرده بود، با مخالفت اعضای هیئتمدیره مواجه شد و پس از رایزنی و رفع موانع، مقرر شد به فعالیت خود در سمت مدیرعاملی باشگاه ادامه دهد.
به نقل از ورزش سه، با این تصمیم، مظفریزاده فصل آینده نیز مدیریت باشگاه تراکتور را بر عهده خواهد داشت تا روند برنامهریزی های نقل و انتقالاتی و اهداف پیشرو بدون وقفه دنبال شود.
مظفریزاده فصل گذشته به عنوان سخنگوی باشگله تراکتور نیز حضور داشت.


تمایل نداشتن استقلال به تمدید قرارداد ستاره پرحاشیه
ماندگاری دو ستاره جوان در باشگاه استقلال
واکنش ابوذر خواجویینسب به صحبتهای اخباری و علوی در فوتبال برتر
مشکل بزرگ باشگاه پرسپولیس برای جذب یک ملیپوش
بازگشت روزبه چشمی به تمرینات گروهی؛ امید به بازی با مصر
امیدواری سرپرست استقلال به عملکرد ایران مقابل مصر









