نادر محمدی ۲ فصل دیگر در ذوبآهن ماندنی شد
منبع : خبرگزاری ایرنا
اصفهان – ایرنا – نادر محمدی، مدافع بلند قامت تیم فوتبال ذوبآهن، قرارداد خود را به مدت ۲ فصل دیگر با این تیم تمدید کرد.
به گزارش ایرنا، باشگاه ذوب آهن اصفهان روز یکشنبه اعلام کرد: تمدید قرارداد محمدی با نظر قاسم حدادیفر، سرمربی تیم محقق شد.
محمدی در فصل گذشته یکی از مهرههای کلیدی خط دفاعی ذوبآهن بود و با عملکرد تاثیر گذار خود، نقش مهمی در انسجام ساختار دفاعی «گاندوها» ایفا کرد.
به گزارش ایرنا، سفید و سبزپوشان اصفهانی در فصل گذشته لیگ برتر با ۱۰ برد، ۱۲ تساوی، هشت باخت و کسب ۴۲ امتیاز، در جایگاه رده ششم جدول به کار خود پایان دادند.


اقدام عجیب مدیران پرسپولیس جنجال به پا کرد + جزئیات
سرمربی خبرساز استقلال در آستانه بازگشت به فوتبال ایران + جزئیات
سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران مشخص شد + جزئیات
شوک به هواداران فوتبال ؛ پدیده جوان ذوب آهن درگذشت + جزئیات
شکایت دروازهبان مطرح از ذوبآهن رد شد + جزئیات
اقدام مهم تیم مطرح لیگ برتری برای آینده









