جباری: داوری فینال جام حذفی متعادل بود
منبع : خبرگزاری تسنیم
از نگاه سرمربی تیم فوتبال استقلال قضاوت تیم داوری فینال جام حذفی متعادل بوده است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجتبی جباری در نشست خبری پس از قهرمانی استقلال در مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاههای کشور در واکنش به صحبتهای مازیار زارع که با انتقاد زیادی نسبت به داوری همراه شد، اما درباره او با احترام صحبت کرد، اظهار داشت: صحبتهایش را نشنیدهام و نمیتوانم قضاوتی داشته باشم. من فکر میکنم که داوری در این بازی متعادل بود. بالاخره تیم تحت فشار است، زحمت زیادی کشیده، به فینال رسیده و گل را هم در دقایق پایانی دریافت کرده است. در چنین وضعیتی حتماً باید شرایط مربی حریف را در نظر گرفت، اما بچههای ما واقعاً شایسته بودند و این مسئله را در جریان بازی نشان دادند. روی مسائل داوری هم آنقدر هیجان بازی وجود دارد که شاید متوجه نباشیم که به چه چیزهایی معترض هستند. در مجموع ملوان تیم خوب و جوانی بود و با شایستگی هم به فینال رسیده بودند. مازیار زارع هم بازی را خوب و بابرنامه پیش میبرد، اما فکر میکنم نیمکت ما امروز خیلی خوب کار کرد و مشورتهای خوبی داد.
ادامه دارد …


این استقلالی بی تیم شد ؟
اقدام مهم سرمربی استقلالی در لیگ برتر سوژه شد + جزئیات
مس رفسنجان ؛ تیمی که با قدرت به دنبال حضور در لیگ دسته اول است + جزئیات
پاتک مجتبی جباری به باشگاه پرسپولیس
سید حسین حسینی با تمام قوا می خواهد مقابل استقلال بازی کند + جزئیات
واکنش خاص مجتبی جباری پس از شکست مس رفسنجان مقابل پرسپولیس + جزئیات









