مارک کلاتنبرگ درباره بازی استقلال – ملوان نظر داد؛ آرمین سهرابیان میتوانست اخراج شود!
منبع : طرفداری
کارشناس داوری فوتبال معتقد است که مدافع استقلال باید در نیمه اول بازی مقابل ملوان اخراج می شد.
طرفداری | ملوانیها شدیداً به اخراج نشدن آرمین سهرابیان در پایان نیمه اول بازی مقابل استقلال اعتراض داشتند.
استقلال تهران و ملوان در فینال جام حذفی شامگاه پنج شنبه هشتم خرداد و در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف هم رفتند که این بازی با تک گل دقیقه ۱۱۹ روزبه چشمی به سود آبیها خاتمه یافت تا سهمیه لیگ قهرمانان آسیا ۲ کشورمان برای فصل آینده به این تیم برسد. مارک کلاتنبرگ کارشناس داوری خاطرنشان کرد:
در دقایق پایانی نیمه اول، بازیکن ملوان (محمد عمری) در موقعیتی مناسب پشت محوطه جریمه استقلال قرار داشت و بازیکن استقلال (آرمین سهرابیان) با خطایی که انجام داد، مانع از موقعیت مسلم گلزنی شد. در این صحنه، داور میبایست بازیکن استقلال را اخراج میکرد، اما زاویه دید داور مناسب نبود و اتاق VAR هم بیشتر روی پنالتی بودن یا نبودن این صحنه تمرکز داشت در صورتی که بازیکن استقلال باید اخراج میشد.
صحنه مشکوک به پنالتی برای ملوان که داور اعتقادی به خطا نداشت (استقلال ۰-۰ ملوان)


سهراب بختیاری زاده ستاره های استقلال را نقره داغ کرد + جزئیات
مصدومیت ستاره مصدوم استقلال به کجا رسید ؟
خبر بد برای هواداران استقلال ؛ مصدومیت ستاره محبوب این تیم
ستاره مغضوب استقلال بدون جریمه مالی برگشت
ستاره جنجالی استقلال در تمرینات آفتابی شد + جزئیات
ستاره جنجالی استقلال به درب خروج آبی ها نزدیک شد + جزئیات









