بازگشت ستاره گرانقیمت الهلال پس از ۴۸ روز
منبع : ورزش 3
ژوائو کانسلو پس از گذشت مدت زمان طولانی، بالاخره برای الهلال به میدان رفت.
به گزارش “ورزش سه” ژوائو کانسلو، مدافع پرتغالی تیم فوتبال الهلال، پس از ۴۸ روز دوری، پنجشنبه شب و در جریان دیدار مقابل تیم الخلیج در ورزشگاه «کینگدام آرنا» و از هفته بیستوهشتم لیگ حرفهای روشن عربستان، به میادین بازگشت.
این بازیکن ۳۰ ساله پس از بهبود از مصدومیت عضله همسترینگ که در جریان دیدار الکلاسیکو مقابل الاهلی برایش پیش آمد (دیداری که الهلال با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد) بار دیگر پیراهن آبیپوشان را بر تن کرد. آن مسابقه در تاریخ ۲۸ فوریه و در چارچوب هفته بیستوسوم لیگ برگزار شد.

بهدلیل این مصدومیت، کانسلو پنج دیدار اخیر الهلال در لیگ را از دست داد؛ دیدارهایی که دو برد، یک تساوی و دو شکست را برای تیمش در پی داشت. در دیدار برابر الخلیج که با پیروزی ۳ بر ۰ الهلال به پایان رسید، کانسلو از دقیقه ۶۵ به جای یاسر الشهرانی وارد زمین شد.
پیش از این دوران غیبت، کانسلو در ۲۰ مسابقه لیگ به میدان رفته بود و طبق آمار سایت تخصصی ترنسفرمارکت، موفق شده بود ۶ پاس گل ثبت کند.


سرمربی رونالدو بالاخره انتقام خود را از الهلال در لیگ عربستان گرفت+ جزئیات
به فینال لیگ عربستان خوش آمدید! +جزئیات
پیشنهاد نجومی الهلال برای جذب ستاره بارسلونا
درگیری فیزیکی هواداران الهلال و النصر در دربی عربستان + عکس
درخواست مهم رونالدو از هواداران النصر پیش از جدال حساس با الهلال
قهرمانی کریستیانو رونالدو در خطر است! + جزئیات









