بوژوویچ: باید برنده بازی میشدیم
منبع : خبرگزاری ایسنا
سرمربی استقلال پس از تساوی برابر گلگهر در دقایق پایانی گفت: باید برنده بازی میشدیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.
سرمربی استقلال پس از تساوی برابر گلگهر در دقایق پایانی گفت: باید برنده بازی میشدیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.
به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال در چارچوب رقابتهای هفته بیستوهفتم لیگ برتر امروز (چهارشنبه، ۲۷ فروردین) مهمان گلگهر سیرجان بود که در نهایت این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.
میودراگ بوژوویچ، سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی بیان کرد: به نظر من یک بازی باکیفیت را شاهد بودیم که از سختی بالایی برخوردار بود. هر دو تیم نمایش قدرتمندی را ارائه کردیم. نیمه اول گلگهر کمی برتری داشت اما در نیمه دوم ما به مراتب مسلطتر بودیم. باید برنده بازی میشدیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.
ادامه دارد…


رقابت نساجی و سپاهان برای فرار و صعود؛ نبرد بقای هوادار و شمسآذر
خلاصه بازی چادرملو ۰ – ۱ پرسپولیس
ویدیو/ گل تاکتیکی پرسپولیس برابر چادرملو
گزارش ایسنا از دیدار چادرملو – پرسپولیس/ ورزشگاه مملو از هواداران
ویدیو/ خرابی عجیب زمین چمن در آستانه دیدار چادرملو – پرسپولیس
ویدیو/ گزارش ایسنا ازحاشیههای پیش از دیدار چادرملو – پرسپولیس









