شکست هوادار برابر مس در نیمه نخست +فیلم
در چارچوب رقابتهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال، مس رفسنجان مقابل هوادار به برتری رسید.
در نخستین بازی از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۷ در ورزشگاه پاس قوامین، تیمهای هوادار و مس رفسنجان به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود مس به پایان رسید.
هوادار تهران صفر – مس رفسنجان یک
گلها: رضا جبیره (۱۹) و علی شجاعی (۳۹ – پنالتی) برای مس رفسنجان
گل اول مس
‘;
const videoTextAreaId = “videoTextArea_697962”;
const videoCodeBtnId = “videoCodeBtn_697962”;
const videoCodeBtn = document.getElementById(videoCodeBtnId);
videoCodeBtn.addEventListener(‘click’, function() {
if (document.getElementById(videoTextAreaId).innerText.trim() === “”) {
document.getElementById(videoTextAreaId).innerText = embedHtml;
}
});
})();














