تماس استاندار یزد با علیرضا بیرانوند
منبع : ورزش 3
استاندار یزد در تماس با علیرضا بیرانوند از او بابت اتفاقات بازی چادرملو – تراکتور عذرخواهی کرد.
به گزارش “ورزش سه”، حواشی دیدار تیمهای چادرملو و تراکتور که با اتفاقات عجیب علیه چند ستاره تیم تراکتور همراه بود، همچنان ادامه دارد و باعث ناراحتی هواداران تراکتور و البته بازیکنان این تیم و به خصوص علیرضا بیرانوند شده است.
در همین خصوص استاندار یزد در تماس با علیرضا بیرانوند از او دلجویی کرده و با این تماس خود سعی کرده تا به این شکل احترام خود را نسبت به دروازهبان ملیپوش تیم ملی ایران نشان دهد.
محمدرضا بابایی در این تماس به علیرضا بیرانوند گفته که این افراد مردم یزد نبودند و اهالی یزد هرگز چنین اتفاقاتی را رقم نمیزنند.
استاندار یزد به بیرانوند اطمینان داده که این موضوع را شخصا پیگیری خواهد کرد.


خبر مهم از دیدار پرسپولیس مقابل چادرملوی اردکان + جزئیات
واکنش ابوذر خواجویینسب به صحبتهای اخباری و علوی در فوتبال برتر
رویای دروازهبان جوان پیکان برای تبدیل شدن به بیرانوند
ستاره محبوب تراکتور در لیست خرید باشگاه پرسپولیس
سرمربی فصل بعد تراکتور مشخص شد
تراکتور به دنبال شکار ستاره محبوب هواداران پرسپولیس









