بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

انتقام‌گیری یک لیورپولی از کلوپ: خوب شد که رفتی!

منبع : ورزش 3
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 22 فروردین 1404 | 22:21

جردن ایبه، وینگر سابق لیورپول، به شکلی تند و بی‌سابقه از یورگن ‏کلوپ انتقاد کرد. او بلافاصله با انتقاد هواداران لیورپول مواجه شده ‏است. ‏

به گزارش “ورزش سه”، جردن ایبه خاطره خوبی از لیورپول و یورگن ‏کلوپ ندارد با اینکه خودش را لیورپولی دوآتشه معرفی می‌کند. او ‏ولین بار زمانی که ۱۵ سال سن داشت شناخته شد. ایبه در اولین ‏بازی خود برای تیم وایکامب واندررز درخشید و بلافاصله مورد توجه ‏لیورپول قرار گرفت. لیورپول در سال ۲۰۱۱ او را با پرداخت ۵۰۰ هزار ‏پوند به خدمت گرفت. ‏

ایبه ابتدا به آکادمی رفت و در آخرین روز فصل  ۱۳-۲۰۱۲ جردن ایبه ‏راهی زمین شد تا اولین بازی‌اش را ا نجام بدهد. او اتفاقا درخشید و ‏پاس گل به فیلیپ کوتینیو داد تا لیورپول با پاس گل این بازیکن ۱۷ ‏ساله ۱-۰ پیروز شود. ‏

ایبه سپس به صورت قرضی به بیرمنگام سیتی و دربی قرض داده شد ‏و برندن راجرز این وینگر جوان را دوباره به لیورپول برگرداند. اتفاق ‏زمانی که یورگن کلوپ به لیورپول آمد جردن برای او ۴۱ بازی انجام داد ‏و ۴ گل به ثمر رساند. ولی کلوپ او را بازیکنی در حد لیورپول ‏نمی‌دانست و ایبه در تابستان همان سال به بورنموث فروخته شد.

2171516

 ‏

جردن ایبه امروز انتقادهای تندی به یورگن کلوپ وارد کرد و گفت: ‌‏”کلوپ از من خیلی راضی بود چون اکثرا فیکس بازی می‌کردم. ‏خیلی‌ها می‌گویند یورگن کلوپ مربی‌ای بود که به جوانها ارزش می‌داد ‏ولی این واقعیت ندارد. وقتی فصل تمام شد دیگر حاضر نبود جواب ‏من را بدهد. چرا؟ چون یک بازیکن جدید گرفته بودند. بعد از کلی ‏تلاش موفق شدم او را یک بار دیگر ببینم. فقط با یک جمله به من ‏جواب داد: بهتر است بروی. حالا دیگر نه من در لیورپول هستم و نه ‏او. خوب شد که رفتی”. ‏

دسته بندی ها : ورزش 3
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *