بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ربیعی: از فدراسیون خواهش می‌کنم در تمام بازی‌ها VAR بگذارد/ تساوی مقابل شمس‌آذر عادلانه بود

منبع : خبرگزاری میزان
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 22 فروردین 1404 | 21:09

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: زمانی که می‌خواستم تعویض کنم و دفاعمان را مستحکم‌تر کنم روی یک ضربه فوق‌العاده گل خوردیم. بازی خوبی بود و به نظرم نتیجه نیز عادلانه بود.

دسته بندی ها : خبرگزاری میزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *