بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عزت‌اللهی: مهم‌ترین چیز صعود به جام جهانی بود

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 فروردین 1404 | 22:48

به گزارش خبرورزشی، سعید عزت‌اللهی بعد از قطعی شدن صعود ایران به جام جهانی صحبت کوتاهی با خبرنگاران داشت.

اظهارات هافبک تیم ملی را در ادامه می‌خوانید:

/اول از همه جا دارد که خداراشکر کنم که مردمی که در این سرما آمدند را شرمنده نشدیم. بازی سخت و درگیرانه‌ای بود و در سه چهار روز گذشته، با اینکه مصدوم بودم، با تمام وجود وارد زمین شدم.

/نظر سرمربی بود که تعویض شدم و مهم‌تر از همه، صعود به جام جهانی بود.

/همه ما ایرانی هستیم و باید دست به دست هم بدهیم. تمام تلاش ما این است که مردم را در جام جهانی سربلند کنیم.

/امیدوارم که مسئولان تدبیری داشته باشند که مسیر بانوانی که در ورزشگاه حاضر می‌شوند، ساده‌تر شود. آنها در این سرما در طبقه دوم حضور پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: ایران ۲ – ازبکستان ۲؛ صعود به جام جهانی عیدی تیم ملی به مردم؛ ایران، حق توست بر بام دنیا باشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *