بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

محبی: امیدوارم این فیفادی را با ۶ امتیاز به اتمام برسانیم

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 اسفند 1403 | 23:23
بدون تصویر

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد محبی پس از انتخاب به‌عنوان برترین بازیکن دیدار ایران – امارات در نشست خبری اظهار داشت: جا دارد نوروز باستانی را به مردم ایران تبریک بگویم. مردم با تمام سختی‌هایی که وجود دارد به ورزشگاه آمدند و ما را حمایت کردند. امیدوارم در بازی با ازبکستان هم این اتفاق بیفتد و با حمایت مردم عزیز و اصیل ایران بتوانیم در آن مسابقه هم سه امتیاز کامل را بگیریم و این فیفادی را با شش امتیاز به اتمام برسانیم و جشن صعود به جام جهانی را بگیریم.برد ایران در طولانی‌ترین بازی سال/ یک گام تا جام جهانی+فیلم

 

وی درباره موقعیت گلزنی که از دست داد و همچنین دریافت کارت زرد و محرومیتش از بازی برابر ازبکستان تصریح کرد: اولاً‌ خدا را شکر بازی خوبی ارائه کردیم و آن را با سه امتیاز به اتمام رساندیم. درباره کارت زرد هم باید بگویم تقصیر من نبود. من بازیکن را رد کرده بودم، اما او خودش را پرت کرد و به دست من خورد که داور به من کارت زرد داد! برای بازی بعد فکر می‌کنم مهدی طارمی برسد و این بهترین خبر برای امیر قلعه‌نویی است. او به همراه سردار و جهانبخش از وزنه‌های تیم ملی هستند. ان‌شاءالله بازی بعد را هم با قدرت می‌رویم و با سه امتیاز تمام می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *