عکس| خداحافظی با استقلال: گاهی باید رفت…
منبع : خبرانلاین
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد نوازی مربی استقلال که از زمان جواد نکونام به کادرفنی این تیم اضافه شده بود، توسط میودراگ بوژوویچ از این تیم کنار گذاشته شد تا مجتبی جباری به این تیم برگردد.
نوازی با انتشار پستی در اینستاگرام از این تیم خداحافظی کرد و نوشت:
گاهی باید رفت
باید رفت تا بعضی چیزها بماند گاهی باید رفت و بعضی چیزها که بردنی است با خود برد”
مثل یاد، مثل خاطره، مثل غرور و آنچه ماندنی است را جا گذاشت
مثل یاد، مثل خاطره، مثل لبخند .
با سلام خدمت هواداران عاشق استقلال
اصلا دلم نمیخواست که رفیق نیمه راه باشم اما بعضی وقت ها شرایطی را فراهم میکنند که نمیشود ادامه داد .
بنده به عنوان عضو کوچک باشگاه استقلال از شما هواداران واقعی دلسوز استقلال عذرخواهی میکنم بابت نتایجی که دلخواه شما عزیزان نبوده و در شاَن باشگاه بزرگ استقلال هم نبوده و نیست .
و خیلی تشکر میکنم از اینکه در این مدت حمایتم کردید .
به امید موفقیت های روز افزون باشگاه بزرگ استقلال
فرزند کوچک باشگاه استقلال

۲۵۱۲۵۶


سرمربی پیشین استقلال در یکقدمی ذوبآهن اصفهان
پالس مثبت آسانی برای بازگشت به تهران؛ وینگر آلبانیایی در راه استقلال
واکنش معنادار ستاره محبوب استقلال به شایعات جدایی
تحسین پیشکسوت فوتبال از عملکرد ایران مقابل بلژیک
تسویه حساب مالی استقلال با ستاره آلبانیایی؛ پایان بلاتکلیفی
ستاره محبوب استقلال بر سر دوراهی تمدید یا جدایی









