استاندار برای کمک به استقلال آمد!
منبع : خبرورزشی
به گزارش خبرورزشی، امروز جلسه مهمی در اهواز برگزار شد.
در این جلسه که عصر امروز بیست و هشتم اسفند با حضور محمدرضا موالیزاده در استانداری برگزار شد، رفع و رجوع بدهیهای گذشته باشگاه استقلال خوزستان به صورت اورژانسی در دستور کار قرار گرفت.
همچنین مقرر شد بدهیهای باشگاه بابت اخذ مجوز حرفهای و نیز بحث سهام باشگاه برای فصل آینده تعیین تکلیف شود تا باشگاه از بلاتکلیفی خارج شود.
در این جلسه راضی جلالی (معاون اقتصادی استانداری)، نیکو (معاون برنامه و بودجه استان)، حمید بنیتمیم (مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان)، بهکار مرام (مدیرعامل شرکت گروه ملی ایران)، ابراهیم نصیرنیا (رئیس هیئت مدیره باشگاه) و کیوان بابادی (مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان) حضور داشتند.
استقلال خوزستان طی چند روز گذشته به دلیل مشکلات مالی با اعتصاب بازیکنان خود مواجه شد.
اینجا را ببینید: خارجی های استقلال، همچنان شاکی از مدیریت!


تکلیف نیمکت استقلال خوزستان در فصل آینده مشخص شد + جزئیات
سپاهان با ستاره آبی ها به توافق نهایی رسید + جزئیات
خیال هواداران تیم مطرح لیگ برتری راحت شد ؛ تکلیف نیمکت روشن شد !!
اقدام مهم مدیران استقلال خوزستان برای روزهای بهتر + جزئیات
واکنش خاص سرمربی استقلال خوزستان به تصمیم عجیب سازمان لیگ
پدیده جوان فوتبال ایران درگذشت ؛ پشت پرده حادثه تلخ + جزئیات









