بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

۹ ستاره خود را به کادرفنی تیم ملی معرفی کردند

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 اسفند 1403 | 15:52

به گزارش ایلنا، جلسه فنی تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۳ امروز آغاز شد. در این جلسه بازیکنان تیم‌های استقلال، گل‌گهر و تراکتور هم که شب گذشته پس از پایان بازی‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر به اردو دعوت شده بودند خود را به کادرفنی تیم ملی معرفی کردند.

 همچنین علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی و محمد جواد حسین‌نژاد دو لژیونر دیگز ایران که به اردو اضافه شدند نیز در این جلسه حضور داشتند.

ملی پوشان فوتبال کشورمان پس از برگزاری جلسه فنی عصر امروز خود، یک تمرین تاکتیکی را در زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال برگزار می‌کنند و حالا تیم کامل تری در اختیار قلعه‌نویی قرار دارد اما بازیکنان تازه وارد باید به ریکاوری بپردازند. انتهای پیام/

دسته بندی ها : خبرگزاری ایلنا
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *