هفته بیست و سوم زیر ذره بین VAR
منبع : خبرورزشی
به گزارش خبرورزشی، لیگ برتر ایران امسال بیشتر از همیشه با استفاده از VAR برگزار شد اما باز هم تمام بازیها از این تکنولوژی بهره نبردند.
طبق اعلام مهدی محمد نبی، تا قبل از برگزاری هفته بیست و سوم ۴ دستگاه VAR در ایران وجود داشت که قرار است در روزهای پیش رو ۴ دستگاه دیگر هم به آن اضافه شود. در نتیجه تعداد دستگاههای موجود در ایران به ۸ میرسد و به این ترتیب دلیلی برای برگزاری بازی بدون VAR در لیگ وجود نخواهد داشت.
اولین هفتهای که قرار است تمام بازیهای آن با وجود VAR برگزار شود هم طبق اعلام نبی همین هفته بیست و سوم است که فقط ۲ بازی از آن مانده و در واقع این هفته را میتوان مانور اجرای تمام بازیها با VAR برای سال آینده دانست.
بازیهای امشب بین ذوبآهن – استقلال و تراکتور – گلگهر خواهد بود.
بیشتر بخوانید: کادرفنی تیم ملی تقویت نمی شود!


سنگ تمام خاص مدیر تیم ملی فوتبال ایران برای بیرانوند
پیام معنادار سرپرست تیم ملی فوتبال به مردم ایران
نیاز اصلی تیم ملی برای حضور در جام جهانی چه خواهد بود ؟ + جزئیات
سرپرست تیم ملی فوتبال ایران هواداران را امیدوار کرد + جزئیات
دیدار های بعدی تیم ملی فوتبال ایران قطعی شد ؟ + جزئیات
خبر مهم سرپرست تیم ملی فوتبال ایران ؛ پایان شایعات ؟









