محمد قربانی: برای شکست امارات به زمین می رویم/ حق آسان گرفتن امارات و ازبکستان را نداریم
منبع : خبرورزشی
به گزارش خبرورزشی، محمد قربانی درباره دیداربا امارات و اهمیت این بازی در قطعی شدن صعود به جام جهانی اظهار کرد: بازی بسیار حساسی پیشرو است. این بازی برای هر دو تیم ایران و امارت اهمیت زیادی دارد و به خاطر همین اهمیت است که اماراتیها از دو هفته پیش تمریناتشان را آغاز کردهاند.
ضمن اینکه بازیکنان برزیلی خوبی به تیم ملی امارات اضافه شده است ولی ما نباید به این موضوعات توجه کنیم و قطعا برای برد به زمین می رویم.
او افزود: دیدار با امارات بازی بسیار مهمی است. پس از آن باید به مصاف ازبکستان برویم. امیدوارم در هر دو دیدار به پیروزی برسیم و بتوانیم پرقدرت به جام جهانی صعود کنیم.
قربانی با اشاره به آمادگی این روزهای خود گفت: خیلی امیدوارم این اردو به تیم ملی کمک کنم هرچند بازی کردن یا نکردن من مهم نیست و چیزی که اهمیت دارد موفقیت تیم ملی است. انشاءالله همه ما بتوانیم به تیم ملی کمک کنیم و به صدرنشینیمان ادامه دهیم.
قربانی با اشاره به همدلی حاکم در تیم ملی اظهار کرد: جو تیم ملی در اردوهایی که حضور داشتهام، عالی بوده است. بازیکنان خیلی خوبی داریم و مخصوصا بازیکنان بزرگتر تیم در ایجاد این جو خیلی تاثیرگذار بودهاند و همیشه به بازیکنان جوانتر کمک می کنند. از آن طرف هم بازیکنان جوانتر سعی میکنند با احترام و تمام تمرکز در تمرینات شرکت کنند.
این ملی پوش کشورمان در خصوص کار زیر نظر امیر قلعهنویی گفت: آقای قلعهنویی بدون تردید جزو بهترینهاو بزرگان فوتبال ایران است و افتخار بسیار بزرگی است که میتوانم زیر نظر ایشان کار کنم. تمام تلاشم را میکنم از آقای قلعهنویی یاد بگیرم. همه تلاش میکنیم با هدایت ایشان بتوانیم در جام جهانی نتایج خوبی کسب کنیم و باعث افتخار مردم شویم.
بیشتر بخوانید: کالبد شکافی فهرست ۲۱ نفره تیم ملی؛ تقریبا همان همیشگی!


بهترین خبر ممکن برای ستاره های تیم ملی فوتبال ایران در آستانه دیدار با مصر
تصمیم بزرگ فیفا برای دیدار حساس تیم ملی فوتبال ایران مقابل مصر
واکنش معنادار مربی تیم ملی فوتبال ایران به نتیجه دیدار با بلژیک
هشدار جدی حمید درخشان به ستاره های تیم ملی فوتبال ایران
واکنش معنادار پیشکسوت پرسپولیس به نتیجه دیدار ایران و بلژیک
بهترین خبر ممکن برای ستاره های ایران در آستانه دیدار با مصر









