بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لیگ نخبگان آسیا؛ صعود تیم‌های ژاپنی و چینی به مرحله بعد

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 اسفند 1403 | 16:37

به گزارش خبرورزشی، امروز (چهارشنبه) در منطقه شرق آسیا دو بازی همزمان در چارچوب دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ نخبگان فوتبال آسیا برگزار شد که صعود تیم‌های ژاپنی و چینی را به دنبال داشت.

تیم فوتبال کاوازاکی ژاپن که در بازی رفت با یک گل مغلوب شانگهای شنهوای چین شده بود، امروز ۴ بر صفر این تیم را شکست داد و صعود کرد.

آساهی ساساکی (۲۴)، اریسون (۶۴)، تاتسویو ایتو (۶۸) و مارچینیو (۹۰) زننده گل‌های کاوازاکی بودند.

در دیگر بازی امروز نیز تیم‌های گوانگژو اف‌سی چین و ویسل کوبه ژاپن به مصاف هم رفتند که در پایان ۱۲۰ دقیقه وقت‌های قانونی و اضافه پیروزی ۳ بر  صفر گوانگژو اف‌سی رقم خورد و این تیم به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ نخبگان فوتبال آسیا صعود کرد.

در بازی رفت این دو تیم ویسل کوبه ۲ بر صفر به پیروزی رسیده بود.

برای تیم چینی برابر حریف نامدار ژاپنی پارک ژونگ این (۱۸) و جسیر آسانی (۸۵ – پنالتی) و ۱۸۸ گل زدند.

بیشتر بخوانید: لیگ نخبگان آسیا؛ صعود سامورایی ها به دور بعد/ اوسمار ویرا گل کاشت

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *