باشگاه چادرملو: دو بازیکن پرسپولیس باید اخراج می شدند
منبع : خبرگزاری مهر
به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی باشگاه چادرملو، اشتباهات داوری یک بار دیگر باعث شد تا حق به حق دار نرسد. بر اساس نظر بیشتر کارشناسان، در دقیقه یک بازی باید داور بازی با کارت قرمز بازیکن پرسپولیس را به دلیل خطای خشن روی علی طاهران اخراج میکرد.
همچنین خطا پشت محوطه جریمه پرسپولیس توسط دو بازیکن این تیم روی رضا دهقان حداقل جریمهاش کارت زرد بود که داور از این هم چشمپوشی کرد.
در یک صحنه مشکوک هم بازیکنان چادرملو اردکان معتقد بودند که توپ به دست گولسیانی برخورد کرده که داور باید کارت زرد دوم را به او میداد اما این اتفاق هم رخ نداد!


واکنش مربی پیشین پرسپولیس از عملکرد ایران مقابل بلژیک
تحسین پیشکسوت فوتبال از عملکرد ایران مقابل بلژیک
تحسین مربی پیشین پرسپولیس از عملکرد ایران مقابل بلژیک
امضای قرارداد کسری طاهری با پرسپولیس
لغو جام حذفی در فصل جاری؛ یکی از هیجانانگیزترین رقابتها حذف شد
آمادهسازی ورزشگاه آزادی در مراحل نهایی









