خدابندهلو: امیدوارم آخر فصل سربلند باشیم
منبع : خبرگزاری تسنیم
– اخبار ورزشی –
به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد خدابندهلو بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل چادرملو در هفته بیستودوم لیگ برتر، اظهار داشت: در مورد بازی صحبت نمیکنم. مردم یزد خیلی خونگرم و خوب هستند. واقعاً خوشحال شدم، پرسپولیس اینجا خیلی طرفدار دارد. انشاءالله که باز هم به یزد بیاییم.کارتال:به رقبا نگاه نمیکنیم؛ میخواهیم ۸ بازی بعدی را ببریم
وی در مورد اینکه تیمش به یک امتیازی تراکتور در کورس قهرمانی رسید، تصریح کرد: فکر کنم هشت مسابقه تا پایان لیگ باقیمانده است و باید در آن بازیها مثل بازی امروز بازی کنیم و بازی به بازی پیش برویم. امیدوارم در آخر فصل بتوانیم سربلند باشیم.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد پستش در ترکیب امروز سرخپوشان، تصریح کرد: هر کجا مربیمان بگوید، بازی میکنم؛ البته من در جای خودم راحتتر هستم.
انتهای پیام/












