عابدینی: امیدی ندارم، دیشب همه لابی کردند
منبع : مشرق نیوز
به گزارش مشرق ، امیر عابدینی، پیش از شروع مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال، در خصوص نتیجه این نشست اظهار داشت: تعداد رایهایم از پیش تعیین شده نیست و این اولین بار است که در مجامع انتخاباتی شرکت کردم. بعضیها نزدیک به ۲۶ سال در فوتبال کشور سابقه دارند که مدام هم در سطح مجمع بودهاند.
رییس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: این بازی شطرنج است و من بلد نبودم که به مهرهها را جا به جا کنم؛ امید ندارم که رای بیاورم. در مجمع صحبتهایی خواهم کرد که مفید است.
وی ادامه داد: دیشب متوجه شدم که اعداد و ارقامی تعریف و پیشبینی میشود؛ من به خزانه فوتبال دسترسی ندارم و نمیدانم چقدر پول وحود دارد، به همین دلیل نمیتوانم به کسی قول بدهم که در آینده چه هزینههایی خواهم کرد.


اولین واکنش مدیران پرسپولیس به تصمیم سازمان لیگ فوتبال ایران
تکلیف مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در فصل جدید روشن شد + جزئیات
ورزشگاه آزادی با آغاز فصل جدید بازگشایی می شود ؟ + جزئیات
تصمیم عجیب فدراسیون فوتبال در فصل جدید لیگ برتر خبرساز شد
تیم ملی فوتبال امید ایران از لیست جدید خود رونمایی کرد
نقل و انتقالات فوتبال ایران چه زمانی استارت می خورد ؟ + جزئیات









