صعود ملیپوشان واترپلو ایران به نیمه نهایی قهرمانی آسیا
منبع : خبرگزاری تسنیم
– اخبار ورزشی –
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزشهای آبی، ملیپوشان واترپلوی ایران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا، امروز (جمعه) در شهر ژائوکینگ چین به مصاف سنگاپور رفت و با نمایش درخشان موفق به برتری 14 بر ۷ مقابل حریف خود شد و به جمع چهار تیم برتر مسابقات راه یافت.
در این مسابقه، امید آقایی و آرمان شمس هر کدام (سه گل)، مرصاد ادهم (دو گل)، فربد صبوری، جواد عباسی، پیمان اسدی، امین قویدل، سیدعرفان صدرنیا و امیررضا جلیلپور هر کدام یک گل به ثمر رساندند.
تیمهای اول و دوم این رقابتها، سهمیه مسابقات جهانی واترپلو را کسب خواهند کرد.
تیم ملی واترپلوی ایران آخرین بار در سال ۱۹۹۸ در رقابتهای جهانی استرالیا حضور داشت. شکست تیم ملی واترپلو ایران مقابل ژاپن
انتهای پیام/


کاپیتان تیم ملی درگذشت









