بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مرتضی پورعلی گنجی کارت گرفت و محروم شد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 اسفند 1403 | 18:55

طرفداری | مرتضی پورعلی گنجی از بازی بعدی پرسپولیس محروم شد.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۷:۱۵ امروز در چارچوب دیداری از هفته بیست‌ویکم مسابقات فوتبال لیگ برتر به مصاف هم رفتند. در دقیقه ۵۹ دربی ۱۰۵ پایتخت، مرتضی پورعلی‌گنجی کارت زرد دریافت کرد تا چهار کارته شود و بازی بعدی تیمش را از دست بدهد.

طبق برنامه سازمان لیگ، پرسپولیس در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۴۵ روز جمعه ۱۷ اسفند ماه سال جاری در ورزشگاه شهید نصیری یزد میهمان چادرملو اردکان است. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *