بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

چرا علیپور اعتراض می کرد؟ / حسینی باید اخراج می شد!

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 اسفند 1403 | 18:54

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ احتمالا علیپور طبق این قانون به داور اعتراض می کرد و بر این عقیده بود که حسینی باید اخراج می شد. طبق قانون، درصورتی که هنگام پنالتی دروازه بان از دروازه بیرون بیاید جلو بیاد و مرتکب خطا شود داور موظف است به او کارت زرد نشان بدهد. یعنی حسینی باید با کارت زرد دوم اخراج می‌شد اما داور از اینکار امتناع کرد.

اعتراض علیپور به این مورد بود که با مخالفت حیدری روبرو شد.

۲۵۱۲۵۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *