چرا علیپور اعتراض می کرد؟ / حسینی باید اخراج می شد!
منبع : خبرانلاین
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ احتمالا علیپور طبق این قانون به داور اعتراض می کرد و بر این عقیده بود که حسینی باید اخراج می شد. طبق قانون، درصورتی که هنگام پنالتی دروازه بان از دروازه بیرون بیاید جلو بیاد و مرتکب خطا شود داور موظف است به او کارت زرد نشان بدهد. یعنی حسینی باید با کارت زرد دوم اخراج میشد اما داور از اینکار امتناع کرد.
اعتراض علیپور به این مورد بود که با مخالفت حیدری روبرو شد.
۲۵۱۲۵۶


مدیرعامل باشگاه نفت آبادان سرمربی جدید این تیم را انتخاب و معرفی کرد
خبر مهم از تقابل حساس پرسپولیس و چادرملوی اردکان + جزئیات
اولین واکنش مدیران پرسپولیس به تصمیم سازمان لیگ فوتبال ایران
لغو پروازها مانع از بازگشت ستاره محبوب به پرسپولیس شد
پرسپولیس از انتخاب های سرمربی تیم ملی ضرر کرد+ جزئیات
زنگ خطر جدی برای دو ستاره پرسپولیس در اردوی تیم ملی فوتبال ایران + جزئیات









