بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رونمایی از لیگ پیاده‌روی دانشگاه‌های کشور با گامیران/ گام‌های طلایی استارت خورد

منبع : خبرگزاری میزان
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 اسفند 1403 | 15:04

خبرگزاری میزان –

به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی، امروز (یکشنبه) آیین رونمایی از لیگ پیاده‌روی دانشگاه‌های کل کشور با نام “گام‌های طلایی” با محوریت اپلیکیشن گامیران با حضور علی خلیلی رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی، سعید حبیبا رییس سازمان امور دانشجویان، جهانبخش دانشیان معاون سازمان امور دانشجویان، رحمت الله الهیاری معاون پشتیبانی سازمان امور دانشجویان، مصطفی زارعی مدیر‌کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان، علیرضا مهدوی دبیرکل فدراسیون ورزش‌های همگانی، حامد حسین‌زاده مدیر روابط عمومی فدراسیون، محمد تقی‌زاده سرپرست کمیته ورزش دانشجویان و مدیران کل تربیت بدنی دانشگاه‌های کل کشور برگزار شد.

گفتنی است پس از این مراسم دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه‌های سراسر کشور می‌توانند با ورود به اپلیکیشن گامیران رویداد “گام‌های طلایی” را انتخاب نموده و در این رقابت کشوری که از ۵ اسفند تا یک خردادماه ۱۴۰۴ شرکت نمایند.   

شایان ذکر است پیش از این فدراسیون ورزش‌های همگانی طرح مشابهی را با نام “گام‌های امید” با همکاری وزارت آموزش و پرورش “دانشگاه پویا” با دانشگاه علامه طباطبایی (ره) اجرایی کرده است.

انتهای پیام/

دسته بندی ها : خبرگزاری میزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *