بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نوازی: برای این بازی خسته بودیم/ می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم

منبع : خبرگزاری میزان
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 4 اسفند 1403 | 21:16

خبرگزاری میزان –

محمد نوازی مربی تیم فوتبال استقلال پس از برتری یک بر صفر مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: از بازیکنان استقلال تشکر می‌کنم که زحمت کشیدند. همچنین سپاسگزار هواداران هستم که در این سرما از استقلال حمایت کردند. نساجی بازی خوبی ارائه کرد، اما می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. خستگی تیم باعث شد کیفیت لازم را نداشته باشیم.

ادامه دارد …

دسته بندی ها : خبرگزاری میزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *