علی دایی: من پرسپولیسی ام ولی باور کنید استقلال را هم دوست دارم!
منبع : خبرورزشی
به گزارش خبر ورزشی، علی دایی هشتم فروردین سال ۸۸ با تیم ملی در تهران مغلوب عربستان شد و فردای آن روز یکی از عجیبترین اتفاقات دوران ورزشی برایش رقم خورد چون در فرایندی که هنوز هم بخش قابل ملاحظهای از آن برای مردم روشن نشده، از هدایت تیم ملی کنار گذاشته شد. دایی نزدیک به ۹ ماه کار فوتبالی نکرد و اوایل دی همان سال هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفت. شهریار طی مصاحبهای که چهارم اسفند سال ۸۸ در خبر ورزشی نیز منتشر شد، به ماجرای برکناری خود اشاره کرد و گفت: من در تیم ملی با تمام وجود کار کردم و کم نگذاشتم ولی در مورد اخراجم ناگفتههای زیادی وجود دارد که مانند یک طومار است. مطمئن باشید به زودی این طومار را برای مردم بازگشایی میکنم تا همه بدانند در آن ماجرا چه اتفاقاتی رخ داد.
سرمربی وقت پرسپولیس در ادامه این گفتگو با اشاره به پیروزی این تیم در دربی بهمن سال ۸۸ ادامه داد: خیلی خوشحالم که با پرسپولیس توانستم دربی را ببرم. من سرمربی این تیم هستم و کاملاً بدیهی است که از پیروزی پرسپولیس در دیدارهای مهم خوشحال میشوم. ما همه تلاش خودمان را در آن دیدار انجام دادیم و موفق هم شدیم ولی باور کنید استقلال را هم به عنوان یک تیم بسیار پرطرفدار دوست دارم و از ناراحتی هواداران این تیم خوشحال نمیشوم.



تمجید اسطوره فوتبال فرانسه از قدرت نمایی ایران مقابل بلژیک + جزئیات
آتش بازی علیرضا بیرانوند صدای سرمربی رئال مادرید را هم درآورد + جزئیات
کری سنگین سرمربی تیم ملی فوتبال مصر برای شاگردان امیر قلعه نویی
اولین واکنش غول بلژیکی پس از تساوی برابر ستاره های تیم ملی ایران + جزئیات
مهدی طارمی مردم ایران را امیدوار کرد ؛ تا روز آخر تلاش خواهیم کرد !! + جزئیات
پیام مهم کاپیتان تیم ملی فوتبال برای مردم ایران + جزئیات









