باخت در دربی ربیعی را راهی بیمارستان کرد
منبع : خبرانلاین
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال ذوبآهن امروز(جمعه) در چارچوب دیداری از هفته بیستم لیگ برتر میهمان سپاهان بود که با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد.
پس از این دیدار، محمد ربیعی سرمربی سبزپوشان به دلیل فشارهای وارده و احساس درد در قفسه سینه به بیمارستان منتقل شد.
۲۵۷ ۲۵۱


ایمیل باشگاه سپاهان به نفرات خارجی خود
تمجید خاص تیم مطرح لیگ برتری از جمعیت هلال احمر + جزئیات
اعلام اسامی محرومان هفته بیستم لیگ برتر
روزهای خوب کارتال و پرسپولیس فرا رسید
آمادگی پیکان برای متوقف کردن مدعی سوم قهرمانی
واکنش باشگاه سپاهان به شایعه جدایی مهاجم پیشین پرسپولیس









