تساوی گل گهر و مس در نیمه اول
منبع : خبرگزاری مهر
به گزارش خبرنگار مهر، تیمهای فوتبال گلگهر و مس رفسنجان در هفته بیستم لیگ برتر امروز پنجشنبه دوم اسفند و از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان رو در روی هم قرار گرفتند که نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.
بازیکنان گلگهر بازی را بهتر آغاز کردند و رزاق پور در دقیقه هفت میتوانست برای این تیم گلزنی کند که توپ او با اختلاف کمی از دروازه به بیرون رفت.
در دقیقه ۱۹ نوبت به عاشوری رسید که ضربه این بازیکن هم برای گلگهر به بیرون رفت.
فرصت خوب گلزنی مس رفسنجان را اسپاهیو در دقیقه ۳۲ از دست داد.
در نهایت این بازی با نتیجه تساوی بدون گل در نیمه اول به پایان رسید.


رئال مادرید ستاره مراکش را می خواهد
رد درخواست چادرملو برای بازی با تیم امید در دیدار پلیآف آسیایی
حضور ستاره مصدوم استقلال در کنار همتیمیها
تمدید رسمی قرارداد امیر خلیفهاصل توسط مدیرعامل استقلال
واکنش توخل به فرصت سوزی انگلیس برابر غنا
سرمربی پیشین پرسپولیس در شغل جدید









