بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رسمی؛ بازگشت برادران هاردی به تلویزیون WWE تایید شد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 اسفند 1403 | 15:57

طرفداری | آخرین حضور مَت و جف هاردی در WWE به سال ۲۰۲۰ باز می‌گردد. این دو در رسلمنیای ۳۶ در یک مسابقه چهار جانبه نردبانی (Fatal 4-Way Ladder Match) برای قهرمانی کمربندهای تگ‌تیم اسمکدان حضور داشتند. پس از آن، هاردی‌ها به دلیل مسائل شخصی و تعهدات دیگر از WWE خارج شدند. بعد از آن، جف هاردی در مقطعی کوتاه در سال ۲۰۲۱ به WWE بازگشت و در برنامه‌های مختلف این شرکت حضور پیدا کرد، اما مَت هاردی تصمیم به پیوستن به AEW گرفت. بنابراین، آخرین حضور رسمی و مشترک این دو در WWE به سال ۲۰۲۰ و رسلمنیای ۳۶ مربوط می‌شود.
در قسمت این هفته از شوی NXT، تیم No Quarter Catch Crew از مَت و جف هاردی، قهرمانان تگ‌تیم TNA، خواستند تا در یک مسابقه با آنها روبه‌رو شوند. این چلنج جسورانه بلافاصله توجه هاردی‌ها را جلب کرد. مَت هاردی در واکنش به این چلنج در توییتر نوشت:

انتظار نداشتم امشب در برنامه NXT اسم ما آورده شود و حتی چالشی هم برامون مطرح بشه. ولی باید بگویم خیلی مفتخرم که شما هاردی‌ها را در ذهن داشتید. باید این چالش رو قبول کنیم، جف؟

 جف هاردی نیز پاسخ داد:

بی‌تردید باید این چالش رو قبول کنیم. ما قهرمانان تگ‌تیم جهان TNA هستیم. الان ۲۰۲۵ هست و ما هنوز در حال نوآوری، تأثیرگذاری، الهام‌بخشی و تغییر دادن هنر کشتی کچ هستیم.

با پاسخ مثبت هاردی‌ها، به نظر می‌رسد که در آینده نزدیک شاهد یک مسابقه هیجان‌انگیز بین این دو برادر افسانه‌ای و ستارگان در حال ظهور NXT خواهیم بود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *