بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پاشازاده سرمربی بعثت کرمانشاه شد

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 بهمن 1403 | 12:40
بدون تصویر

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از حذف تیم بعثت کرمانشاه از مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور که به دنبال شکست مقابل صنعت نفت آبادان رقم خورد، باشگاه بعثت از استعفای بهنام سراج از سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه و موافقت با این استعفا خبر داد.

با تصمیم مدیران باشگاه بعثت، مهدی پاشازاده به‌عنوان سرمربی جدید تیم کرمانشاهی برگزیده شد.راهیابی صنعت نفت به جمع ۸ تیم پایانی جام حذفی

بعثت کرمانشاه با کسب 27 امتیاز، در جایگاه دهم جدول لیگ دسته اول فوتبال قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *