بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تراکتور هم به جمع معترضان فوتبال اضافه شد!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 دی 1403 | 20:25

به گزارش خبرورزشی، سعید مظفری‌زاده مدیرعامل باشگاه تراکتور به جمع معترضان به آرا انضباطی فدراسیون فوتبال اضافه شد. او در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه تراکتور گفت…

*/ با وجود  احترام خاصی که برای کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال قائل هستیم اما حکمی علیه باشگاه تراکتور صادر شده  که بی‌سابقه و بحث برانگیز است؛ چرا که جریمه در نظر گرفته شده برای تیم میهمان بسیار سنگین‌تر از حکم تیم میزبان است.

*/ تراکتور امسال فصل خوبی را پشت سر می‌گذارد و در کورس قهرمانی است، چرا در هفته‌های پایانی که تیم به حمایت هواداران نیاز دارد، از حضور آنان محروم شود؟ این موضوع شائبه برانگیز است.

*/ حکم محرومیت تیم مقابل در فصل بعدی اجرا خواهد شد. پس مطابق آن حکم محرومیت تراکتور نیز باید در فصل آتی اجرا شود.

*/  باشگاه تراکتور به صورت رسمی به حکم صادره اعتراض کرده و امیدواریم کمیته محترم استیناف در خصوص این رأی تجدید نظر کند تا تراکتور و هوادارانش متضرر نشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *