بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هم ریگی آمد، هم فرشاد!/ پرسپولیس استارت زد

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 دی 1403 | 16:05

به گزارش خبرورزشی، در شرایطی که گفته می شد مسعود ریگی و فرشاد احمدزاده در لیست مازاد کریم باقری بوده و قرار است باشگاه پرسپولیس با آن ها قطع همکاری کند، اما این دو بازیکن هم مثل سایر نفرات تحت قرارداد باشگاه فعلا در تمرینات حاضر خواهند شد و امروز نیز در دور جدید تمرینات شرکت کردند.

لوکاس ژوائو نیز دیگر بازیکنی است که گفته می شد در صورت جذب یک بازیکن خارجی از لیست خارج می شود اما لوکاس نیز به محض بازگشت به تهران در تمرین شرکت کرد تا باشگاه وضعیت او را طی روزهای آینده مشخص کند.

به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس به دنبال آن است تا ابتدا بازیکنان موردنظر خود را جذب کرده و پس از آن با نفرات مازاد خود تسویه حساب کند.

اینجا را ببینید: وضعیت نامشخص بازگشت بازیکنان خارجی پرسپولیس، فقط اورونوف امروز غایب است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *