بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آرمین سهرابیان نمی‌تواند جایی برود

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 دی 1403 | 18:33

طرفداری | آرمین سهرابیان باید تا پایان فصل در نساجی بماند.

آرمین سهرابیان، مدافع باتجربه تیم نساجی مازندران پیشنهاداتی از دو تیم صنعتی لیگ برتر دریافت کرده است. با این حال، امکان جدایی او از نساجی وجود ندارد. طبق قوانین سازمان لیگ فوتبال ایران، هر بازیکن حداکثر می‌تواند در یک فصل برای ۲ تیم مختلف به میدان برود. سهرابیان در ابتدای فصل جاری عضو استقلال بود و پس از فسخ قرارداد، به نساجی پیوست. بنابراین، با توجه به این محدودیت قانونی، انتقال او به تیم سوم در فصل جاری غیرممکن است.

این شرایط باعث شده تا آینده حرفه‌ای سهرابیان حداقل تا پایان فصل جاری به تیم نساجی گره بخورد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *