بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازیکن والیبال با آمبولانس راهی بیمارستان شد

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 دی 1403 | 18:20

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال، آرمین تشکری مدافع میانی سایپا که گویا با نشانه‌هایی از بیماری سرماخوردگی به میدان رفته بود، در اواخر ست سوم به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد.

حال او در کنار زمین وخیم شد که با اقدام به موقع مسئولین برگزاری به سرعت با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *