رسمی؛ فولاد هرمزگان از لیگ برتر بسکتبال کنار گذاشته شد
منبع : خبرگزاری ایرنا
به گزارش عصر شنبه ایرنا، با توجه به مشکلات داخلی باشگاه فولاد هرمزگان، این تیم از ادامه رقابتهای لیگ برتر بسکتبال مردان ایران کناره گذاشته شد و از این پس مسابقات این فصل با ۱۱ تیم پیگیری میشود.
باشگاه فولاد هرمزگان از سازمان لیگ درخواست کرده بود که فرصت ۲ هفتهای به این تیم داده تا مشکلات موجود را برطرف کند، اما از انجام این کار بازماند تا در نهایت با تصمیم سازمان لیگ از مسابقات کنار گذاشته شود.
طبق اعلام سازمان لیگ تیم بسکتبال فولاد هرمزگان از جدول رقابتها کنار گذاشته شد و تمامی امتیازات این تیم، شامل امتیازاتی که سایر تیمها در دیدارهای مقابل فولاد کسب کردهاند نیز از جدول مسابقات حذف خواهد شد. طبق آیین نامه سازمان لیگ، باشگاه فولاد ملزم به پرداخت کامل مبالغ قرارداد و همچنان جبران خسارتهای وارده است.


لطف بزرگ فوق ستاره بسکتبال آمریکا به علیرضا بیرانوند + جزئیات
پیام معنادار ستاره کهنهکار بسکتبال استقلال
زمان و محل خاکسپاری خالق نام استقلال مشخص شد
درگذشت پیشکسوت سرشناس استقلال کام هواداران را تلخ کرد
اسطوره بسکتبال برزیل و جهان درگذشت + جزئیات
لیگ برتر بسکتبال مردان به تعویق افتاد + جزئیات









