عکس | واکنش بیرانوند به صدرنشینی تراکتور در نیمفصل
منبع : خبرانلاین
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بازیهای هفته پانزدهم لیگ برتر برگزار شد و در پایان این هفته تراکتور با ۳۲ امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به سپاهان صدرنشین شد.
علیرضا بیرانوند در پستی اینستاگرامی در واکنش به صدرنشینی تراکتور در پایان نیم فصل نوشت: شش ماه سخت رو گذروندیم ولی خداروشکر با صدرنشینی نیم فصل تموم شد. تجربه نشون داده قهرمانی نیم فصل فقط اعتماد به نفس رو بالا میبره و قهرمانی پایان فصل رو تضمین نمیکنه. امیدوارم نیم فصل دوم رو با بازیهای خوب و حمایت شما هواداران شروع کنیم تا بتوانیم بهترین نتیجه ممکن رو کسب نمائیم.

۲۵۸۲۵۶


درخشش علیرضا بیرانوند ، صدای علی پروین را هم درآورد
سنگ تمام ویژه مربی مطرح لیگ برتری برای علیرضا بیرانوند + جزئیات
سنگ تمام خاص مدیر تیم ملی فوتبال ایران برای بیرانوند
دلبری پیشکسوت فوتبال انگلیس برای عقاب محبوب ایرانی + جزئیات
تمجید خاص پیشکسوت محبوب هواداران استقلال برای علیرضا بیرانوند
پیام مهم پیشکسوت فوتبال ایران برای ستاره های تیم ملی + جزئیات









