بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نارضایتی سرمربی لاجوردی‌پوشان/ تیم به این بازیکن وابسته نیست!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۳

لوچانو اسپالتی با وجود پیروزی ۲-۱ مقابل آلبانی به انتقاد از ایتالیا پرداخت.

ندیم بایرامی در ثانیه ۲۳ گل آلبانی را به ثمر رساند تا رکورد جدیدی را در تاریخ جام ملت‌های اروپا ثبت کند و سریع‌ترین گل این مسابقات را به ثمر برساند، اما ایتالیا در دقایق ۱۱ و ۱۶ دو گل به ثمر رساند و بازی را به نفع خود تمام کرد. لوچانو اسپالتی سرمربی تیم ملی ایتالیا از بازی تیمش چندان راضی به نظر نمی‌رسید و پس از پایان بازی به رای اسپورت گفت: چیزهای خوب زیادی در این بازی دیدیم، اما این نکات مثبت باید منجر به رسیدن ما به موفقیت شوند، وگرنه هیچ فایده‌ای ندارند. ما چندین و چند بار موقعیت ضربه زدن به حریف را داشتیم، اما از آنها بهره نبردیم. حرکات‌مان و جابه‌جایی توپ در زمین را به خوبی انجام می‌دادیم، اما درست زمانی که باید موقعیت می‌ساختیم آن را به عقب برمی‌گرداندیم و خیلی سریع ذهنیت‌مان عوض می‌شد .

تصور می‌شد نیکولو بارلا به دلیل مصدومیت اخیرش (و غیبت ناشی از آن در دو بازی دوستانه قبلی آتزوری) به این مسابقه نرسد ولی بازگشتش و زدن گل پیروزی‌بخش ایتالیا توسط او سبب شد که بحث وابستگی تیم لوچانو اسپالتی به هافبک اینتر مطرح شود که سرمربی ایتالیا چندان از این سؤال خوشش نیامد.

اسپالتی گفت: یک تیم ملی باید بتواند بدون هر بازیکنی نتیجه بگیرد، چون ۲۶ بازیکن قوی دارد. من اینکه تیم به یک بازیکن وابسته باشد را دوست ندارم.

ایتالیا در واپسین دقایق بازی می‌توانست پیروزی را از دست بدهد زمانی که ضربه ری مانای پس از برخورد با دوناروما با اختلافی اندکی به بیرون رفت. اسپالتی با ابراز نارضایتی از کم‌کاری بازیکنانش برای یکسره کردن کار حریف در نیمه دوم، تأکید کرد: در نیمه دوم، آلبانی سعی کرد موقعیت‌های بیشتری خلق کند و ما باید از فضاهایی که این تیم خالی می‌گذاشت بهتر استفاده می‌کردیم، اما در عوض به جای بردن توپ به جلو، آن را رو به عقب برمی‌گرداندیم .

بیشتر بخوانید:  آتزوری غافلگیر نشد/ برد نزدیک مدافع قهرمانی در گام اول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *