بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تنها راه ایتالیا برای صعود به یورو 2024

برد برابر مقدونیه و تساوی برابر اوکراین برای صعود ایتالیا به یورو 2024

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ | ۱۸:۳۱
ایتالیا ؛ برد برابر مقدونیه و تساوی برابر اوکراین برای صعود ایتالیا به یورو 2024

تیم ملی ایتالیا در خطر نرسیدن به مرحله نهایی یورو 2024 است و برای فرار از این کابوس باید مقدونیه را ببرد و به اوکراین نبازد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی ایتالیا در هر دو جام جهانی اخیر غایب بوده و حالا ممکن است یورو 2024 را نیز از دست بدهد. این یک کابوس بزرگ برای ایتالیایی ها خواهد بود که مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها هستند.

ایتالیا پس از شکست در ومبلی برابر انگلیس به رده سوم گروه سقوط کرد و فعلا شانس صعود مستقیم به یورو 2024 را از دست داده است. انگلیس با 16 امتیاز از 6 بازی صدرنشین است و صعودش قطعی شده اما اوکراین که از 7 بازی 13 امتیاز دارد، به یک امتیاز دیگر برای صعود نیاز دارد. ایتالیا نیز با 10 امتیاز از 6 بازی سوم است اما هنوز دو بازی دیگر پیش رو دارد.

برای ایتالیا دو بازی دیگر باقی مانده که اولی برابر مقدونیه شمالی است، همان تیمی که در مارس 2022 باعث ناکامی ایتالیا در پلی آف رسیدن به جام جهانی قطر شد و دومی هم برابر اوکراین که در شهر لورکوزن برگزار خواهد شد.

ایتالیا باید مقدونیه را ببرد و به اوکراین نبازد (با توجه به نتیجه بهتر در بازی های رودرو) تا به عنوان تیم دوم صعود کند. هر نتیجه ای غیر از برد برابر مقدونیه باعث می شود ایتالیا به برد برابر اوکراین نیاز حیاتی پیدا کند. بازی مرگ و زندگی برابر اوکراین یک ماه دیگر برگزار می شود. ایتالیا ماه قبل توانسته بود اوکراین را در بازی رفت شکست دهد و باید این پیروزی را در لورکوزن نیز تکرار کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *