بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش اسپالتی به برد دشوار ناپولی برابر رم

لوچانو اسپالتی : کیفیت و جسارت همیشه را نداشتیم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۶
لوچانو اسپالتی

لوچانو اسپالتی سرمربی ناپولی معتقد است که در تیمش بازیکنانی حضور دارند که بدون تلاش برای گرفتن جای دیگری، می خواهند تاثیرگذار باشند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لوچانو اسپالتی سرمربی ناپولی معتقد است که در تیمش بازیکنانی حضور دارند که بدون تلاش برای گرفتن جای دیگری، می خواهند تاثیرگذار باشند.

به گزارش پارس فوتبال، ناپولی در ادامه روزهای موفق خود توانست رم را با نتیجه دو بر یک شکست داده و فاصله امتیازی خود با میلان رده دومی را به 13 امتیاز برساند. لوچانو اسپالتی بعد از این برد شیرین گفت:

اگر واقعا ثابت کنید که برای پیروزی مصمم هستید، قطعا به آن خواهید رسید. از کادرفنی و آخرین نفر روی نیمکت باید چنین حسی داشته باشند.

او افزود:

بازی سخت و پرفشاری بود و کسانی که در ادامه کار به ترکیب اضافه شدند نیز خوب بودند. این یک ویژگی مهم برای تیم ماست. زیرا اگر تیمی نداشته باشید که نفراتش هر روز برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی به جای گرفتن جای دیگری، تلاش کنند، نتایج به این خوبی کسب نخواهید کرد.

سرمربی ناپولی در مورد نحوه بازی تیمش تاکید کرد:

ما مثل همیشه جسارت و کیفیت زیادی در حرکت دادن توپ نداشتیم، بنابراین این به رم کمک کرد تا پرس شدیدی انجام دهد. ما همچنین اوسیمن را در شرایط خوبی قرار ندادیم، اما او به هر حال این فضاها را پیدا کرد.

گل اوسیمن شاید بهترین گل دوران حرفه ای او در ناپولی باشد و اسپالتی نیز در موردش گفت:

این گل همه چیز داشت؛ کیفیت فنی، شخصیت و اعتماد به نفس لازم برای عبور توپ از بین دو مدافع و… که همگی در نهایت به یک گل منجر شدند.

مورینیو در پایان مسابقه مدعی شد که اسپالتی یک کادوی تولد به او داده است. سرمربی ناپولی با تایید اظهارات سرمربی حریف افزود:

بله من به او یک عروسک پولینا دادم. من این کادو را به تک تک مربیانی که این جا می آیند، هدیه می دهم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *