بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

محرومیت و جریمه مالی ژاوی و بارسلونا از سوی یوفا

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۱:۴۱

طرفداری | ژاوی از سوی یوفا با دو جلسه محرومیت روبرو و بارسلونا هم بیش از 57 هزار یورو جریمه شده است.

به گزارش اسپورت، با پایان یافتن فصل 2023/24، می‌توان به طور قطع گفت که این فصل برای سرمربی فعلی بارسلونا، ژاوی هرناندز، فراموش‌نشدنی خواهد بود. ژاوی با آینده‌ای نامشخص در باشگاه روبرو است، در حالی که تیم بارسلونا با او یک فصل بدون جام را پشت سر گذاشته است.درست زمانی که فکر می‌کردیم اوضاع از این برای این سرمربی جوان بدتر نمی‌شود، ژاوی توسط یوفا با محرومیت روبرو شده است.

یوفا ژاوی را محروم کرد

یوفا، نهاد حاکم بر فوتبال اروپا، ژاوی را به دلیل رفتار نامناسب در جریان بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن، از حضور در دو مسابقه اروپایی محروم کرد. ژاوی در این بازی به شدت از اخراج زودهنگام رونالد آرائوخو، مدافع تیمش عصبانی بود و در ادامه بازی با لگد زدن به محافظ دوربین‌های تلویزیونی و همچنین اظهارات جنجالی پس از بازی، خشم خودش را نشان داد.

علاوه بر ژاوی، سرجی روبرتو، دیگر بازیکن بارسلونا هم به دلیل اعتراضاتی که به داور داشت، دو جلسه از همراهی تیمش محروم شد و آرائوخو نیز به دلیل اخراج در این بازی به طور خودکار یک جلسه از حضور در میادین محروم شده بود.

جریمه مالی بارسلونا

یوفا بارسلونا را به دلیل رفتار نامناسب در طول بازی، پرتاب اشیاء توسط هواداران و ورود به زمین، در مجموع بیش از 57 هزار یورو جریمه کرد. جزییات جریمه بارسلونا از سوی یوفا به شرح زیر است:

  • 26 هزار یورو: رفتار نامناسب تیم در طول بازی
  • 26 هزار و 500 یورو: پرتاب اشیاء توسط هواداران به داخل زمین
  • 5 هزار یورو: ورود به زمین

هنوز مشخص نیست که آیا بارسلونا که از رفتارهای ژاوی در کنار زمین دفاع کرده است، به تصمیم یوفا اعتراض خواهد کرد یا خیر.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *