بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرمربی آلبانی: اگر گل دوم را دریافت نمی‌کردیم، می‌توانستیم روی ضدحمله‌ها به ایتالیا ضربه بزنیم‌

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ | ۱:۵۶

طرفداری | با وجود شروع طوفانی و بازکردن دروازه ایتالیا در ثانیه ۲۳، زور آلبانی به شاگردان اسپالتی نرسید و این تیم در نهایت با نتیجه ۱-۲ مغلوب شد. آلبانی در دقایق پایانی بازی این فرصت را داشت تا گل تساوی را هم به ثمر برساند اما بخت با آن‌ها یار نبود و واکنش‌های دوناروما در کنار بدشانسی مهاجمان، قرمزپوشان را در کسب امتیاز از این جدال محروم کرد. 

سیلوینیو، سرمربی تیم ملی آلبانی، پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت: 

بازی را خوب شروع کردیم و به یک گل زودهنگام دست یافتیم اما تیم پس از گل بسیار هیجان‌زده کار کرد و باید عملکرد بهتری را از خود به نمایش می‌گذاشت. در نیمه دوم بهتر بودیم و موقعیت‌هایی برای گلزنی نیز داشتیم‌ اما نتوانستیم از آن‌ها به خوبی استفاده کنیم.

ایتالیا توپ را خیلی سریع به گردش در می‌آورد و حیف شد که نتوانستیم در مقابل آنها مقاومت کنیم. فکر می‌کنم اگر گل دوم را دریافت نمی‌کردیم، می‌توانستیم در ضدحمله‌ها به ایتالیا ضربه بزنیم‌ اما موفق به انجام این کار نشدیم. از نتیجه به دست آمده ناامید هستم. ده روز متوالی روی این بازی کار کردیم تا دست پر از آن خارج شویم اما موفق نشدیم. حمایت هواداران در داخل و بیرون از ورزشگاه باورنکردنی‌ بود. حیف شد که نتوانستیم گل مساوی را به ثمر برسانیم.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *