بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سکوت داروین نونیز شکست: دیگر کامنت منفی مردم را نمی‌خوانم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۰:۵۳

طرفداری | داروین نونیز، مهاجم لیورپول پیرامون افت عملکردش در این باشگاه صحبت کرده است. 

به گزارش اتلتیک؛ مهاجم اروگوئه‌ای قرمزها اعتراف کرد که به دلیل تاثیر مخرب انتقادات، دیگر کامنت‌های کاربران در شبکه‌های اجتماعی را نمی‌خواند. داروین نونیز در انتهای فصل با افت محسوسی در عملکردش مواجه شد. او تنها یک گل در ۱۳ بازی پایانی به ثمر رساند و جای خود را در ترکیب اصلی یورگن کلوپ به کودی خاکپو واگذار کرد. نونیز به شبکه تلویزیونی 10 اروگوئه گفته است:

از زمان شروع فوتبال تا بازنشستگی، همیشه کسی هست که از شما انتقاد کند. من دیگر این کامنت‌ها را نمی‌خوانم. قبلا آن‌ها را زیاد می‌خواندم و این موضوع روی من تاثیر منفی می‌گذاشت. هرکس بگوید این انتقادات تاثیری روی او ندارد، دروغ می‌گوید. کامنت‌های منفی که به سمت شما روانه می‌شود، همیشه روی‌تان تاثیر می‌گذارد. حالا دیگر به هیچ چیز، حتی چیزهای خوب، نگاه نمی‌کنم. اگر یک بازی برایم بد پیش برود، به خانواده‌ام تکیه می‌کنم. سعی می‌کنم با آن‌ها بخندم و عصبانیتم را به پسرم نشان ندهم. اتفاقات بازی دیگر گذشته است و همیشه فرصتی برای جبران وجود دارد.

داروین نونیز که در این فصل طی 54 بازی 18 گل به ثمر رساند، از والدینش خواسته به انتقادات مطرح‌شده در شبکه‌های اجتماعی پاسخی ندهند. او از بدو پیوستن به لیورپول، مورد حمله الفاظ تند هواداران رقیب قرار می‌گیرد. در جریان دیدار با ناتینگهام فارست، نونیز با گل پیروزی‌بخشی که به ثمر رساند، سیتی‌گراند را ساکت کرد. او در این مورد می‌گوید:

در آن بازی، هواداران ناتینگهام برایم کری می‌خواندند. اما خدا را شکر، هیچ چیز از حرف‌هایشان نمی‌فهمیدم. من به این حرف‌ها اهمیت نمی‌دهم چون فایده‌ای ندارند. در نهایت گل زدم و بعد از بازی، سرمربی در رختکن به من گفت «خرابشون کردی».

مهاجم اروگوئه‌ای پس از بازی مقابل تاتنهام، پست‌های مرتبط با لیورپول را از حساب اینستاگرام خود حذف کرد و سپس روز یکشنبه در مراسم خداحافظی یورگن کلوپ در آنفیلد، از تشویق کلوپ خودداری کرد. با این حال، به نظر می‌رسد او در برنامه‌های آرنه اسلوت جای دارد. نونیز در پایان صحبت‌هایش گفت:

احساس می‌کنم تیم ملی خانه من است. اینجاست که با هموطنان خود دور هم جمع می‌شوید، می‌توانید با همه صحبت کنید و احساس راحتی می‌کنید. هر بار که راهی اروگوئه می‌شوم، احساس می‌کنم در خانه هستم. همچنین از آلمریا (باشگاهی که نونیز در سال 2019 برای آن بازی کرد) خیلی خوشم می‌آید. در آنجا با عشق زندگی‌ام آشنا شدم و با او یک خانواده بسیار خوشحال تشکیل دادیم. هر بار که به آلمریا می‌روم، خیلی خوشحالم.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *