بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یورگن کلوپ و تیلور سوئیفت؛ یک جشن بزرگ دیگر در انتظار آنفیلد است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۰:۲۵

طرفداری | یورگن کلوپ و همسر او طرفدار سرسخت تیلور سوئیفت هستند و سرمربی محبوب پیشین قرمزها بار دیگر به آنفیلد برمی‌گردد.

به گزارش اتلتیک، یورگن کلوپ، سرمربی سابق لیورپول، که چند هفته پیش از هدایت این تیم کناره گیری کرد، به زودی برای تماشای کنسرت تیلور سوئیفت به آنفیلد باز خواهد گشت. دوران کلوپ در لیورپول با پیروزی 2-0 مقابل ولورهمپتون در آنفیلد به پایان رسید. در صحنه‌های احساسی در آخرین روز فصل لیگ برتر، این مربی آلمانی از بازیکنان و هواداران به خاطر حمایت‌هایشان تشکر کرد و از حاضران خواست که از جانشین او، آرنه اسلوت، حمایت کنند.

کلوپ دوباره به آنفیلد برمی‌گردد

خیلی‌ها پس از خروج این سرمربی محبوب آلمانی مطمئن نبودند که کلوپ چه زمانی دوباره به آنفیلد بازخواهد گشت، اما حالا مشخص شده که او و همسرش “اولا” در عرض چند هفته دیگر برای تماشای کنسرت تیلور سوئیفت در تور Eras به آنفیلد باز خواهند گشت. کلوپ در طول یک جلسه پرسش و پاسخ یک ساعته با کارکنان در لژ اجرایی Carlsberg Dugout در جایگاه اصلی آنفیلد، طبق گزارش اتلتیک گفت که او و همسرش بلیط تماشای کنسرت سوئیفت در آنفیلد در اواسط ژوئن را در دست دارند. پس از آن، کلوپ شروع به خواندن آهنگ محبوب او “Shake it Off” کرد.

یورگن کلوپ به عنوان یک اسطورۀ لیورپول و نماد لیگ برتر نیز شناخته شده است. او به قرمزها کمک کرد تا  افتخارات متعددی از جمله لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر را کسب کنند و پر کردن جای او برای اسلوتِ تازه وارد، یک وظیفه بسیار دشوار خواهد بود. باید دید که آیا لیورپول می‌تواند پس از دوران کلوپ هم به عنوان یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ برتر همچنان در صدر جدول باقی بماند و برای قهرمانی تلاش کند یا خیر؟

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *