بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مذاکره مدیران بارسلونا با هانسی فلیک؛ دکو و بویان کرکیچ راهی لندن شدند!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۹:۳۷

طرفداری | دکو مدیر ورزشی و بویان کرکیچ هماهنگ‌کننده بارسلونا امروز برای مذاکره با هانسی فلیک به لندن سفر کرده‌اند.

به گزارش تونی خوانمارتی از اسپورت، در چند روز گذشته، آینده ژاوی بار دیگر در بارسلونا برای فصل آینده، متزلزل شده است. اگرچه هنوز هیچ تصمیم رسمی اتخاذ نشده است، اما همه نشانه‌ها حاکی از اخراج ژاوی و جستجوی جایگزین او در این تیم اسپانیایی می‌دهند. مدیران بارسلونا این بار جدی‌تر از قبل به دنبال یکی از گزینه‌های جانشینی ژاوی که قبلا هم صحبت از او زیاد به گوش می‌رسید، رفته‌اند.

ملاقات مدیران بارسلونا با هانسی فلیک

هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان، یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها برای جانشینی ژاوی در بارسلونا محسوب می‌شود. طبق گزارش‌ها، دکو و بویان، دو بازیکن سابق بارسلونا که در حال حاضر پست‌های مهم کلیدی مدیریتی بارسلونا را در دست دارند، برای مذاکره با فلیک و مدیر برنامه‌هایش، پینی زهاوی، به لندن سفر کرده‌اند. فلیک از زمان اعلام جدایی ژاوی در اوایل سال جاری، منتظر تماس بارسلونا بود.

با این حال، تغییر نظر ژاوی در ماه گذشته، امیدهای این مربی آلمانی را برای رسیدن به شغل رویایی‌اش کمرنگ کرده بود.اما حالا به نظر می‌رسد اوضاع بار دیگر تغییر کرده است. روز گذشته طبق منابع معتبر انگلیسی و آلمانی گزارش شد که فلیک به دنبال هدایت باشگاه چلسی نیست و او روی دیگر پروژه‌های خود تمرکز دارد. پروژه‌ای که اینک با سفر دکو و کرکیچ به لندن برای ملاقات به او مشخص شده جز بارسلونا نیست.

جدا از هانسی فلیک که همچنان یک گزینه بالقوه برای بارسلوناست، آنها رافا مارکز را هم برای دراختیار گذاشتن سکان هدایت بارسا آماده می‌بینند. باید دید نتیجه مذاکرات مدیران ورزشی بارسلونا با فلیک و مدیربرنامه‌های او به چه شکلی رقم خواهد خورد.

  • هانسی فلیک سرمربی چلسی نمی‌شود / اسکای آلمان

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *