بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

توصیه گرت بیل به جود بلینگام: برای بردن توپ طلا، الگوی‌ات لیونل مسی باشد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۸:۴۹

طرفداری | جود بلینگام برای بردن توپ طلا، باید لیونل مسی را الگوی خودش قرار دهد و راه و روش او را برای تصاحب این جایزه ارزشمند دنبال کند.

گرت بیل معتقد است که جود بلینگام برای برتری بر وینیسیوس جونیور، هم تیمی خود در رئال مادرید، در رقابت برای کسب توپ طلای 2024 باید از لیونل مسی الگوبرداری کند. عملکرد فوق العاده بلینگام در رئال مادرید او را در کنار وینیسیوس به عنوان یکی از مدعیان اصلی این جایزه انفرادی تبدیل کرده است. این هافبک 20 ساله در این فصل 23 گل به ثمر رسانده و نقش کلیدی در قهرمانی رئال مادرید در لالیگا و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرده است.

گرت بیل در گفتگو با آژانس خبری PA گفته است که اگر هر کدام از آنها بتوانند مانند مسی که در سال 2022 با قهرمانی آرژانتین در جام جهانی این کار را انجام داد، جام بین‌المللی را بالای سر ببرند، شانس پیروزی آنها در این رقابت افزایش خواهد یافت. خبرگزاری PA از بیل پرسید که آیا بلینگام کاندیدای مناسبی برای توپ طلا است یا خیر، و او بدون هیچ تردیدی پاسخ داد:

مطمئناً. داشتن یک تورنمنت بین‌المللی بزرگ، نقش مهمی در کسب این جایزه خواهد داشت. کوپا آمریکا هم در حال برگزاری است، بنابراین حدس می‌زنم که چیزهای زیادی برای بازی (بین بلینگام و وینیسیوس) وجود دارد، چراکه برای کسب توپ طلا باید جام‌های تیمی کسب کنید.

اگر یک تورنمنت بین المللی وجود داشته باشد، شما باید در آن مرحله هم بدرخشید، مانند کاری که [لیونل] مسی چند سال پیش انجام داد. مسی نمونه‌ای واضح است که می‌توان برای کسب توپ طلا از او الگوبرداری کرد. روشن است که هنوز چیزهای زیادی برای اثبات وجود دارد، اما جود قبلاً بخش زیادی از کار سخت را انجام داده است.

در حال حاضر، هر دو ستاره رئال مادرید، بلینگام و وینیسیوس تمام تمرکز خود را بر روی کسب پانزدهمین عنوان قهرمانی اروپا برای این تیم اسپانیایی با غلبه بر دورتموند در ومبلی در اول ژوئن گذاشته‌اند. اما قبل از پرواز به انگلیس، این دو بازیکن در آخرین بازی لالیگایی رئال در روز یکشنبه مقابل رئال بتیس به میدان خواهند رفت.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *