بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

انزو مارسکا، جدیدترین سرمربی ایتالیایی چلسی؟

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۸:۳۷

طرفداری | کمتر از 24 ساعت پیش مائوریسیو پوچتینو طی گفت‌وگویی «دوستانه» با چلسی، قطع همکاری با این باشگاه را پذیرفت.

ساعت 11:30 صبح روز سه‌شنبه، مائوریسیو پوچتینو با مالکان چلسی دست داد تا سومین سرمربی دوران تاد بولی و کلیرلیک کپیتال نیز شغلش را از دست بدهد. سرمربی آرژانتینی جمعه شب با تاد بولی ملاقات داشت اما این قرار شام نیز نتوانست اختلاف فلسفه و سیاست طرفین را بهبود دهد. به گزارش منابع نزدیک به استمفوردبریج، سرمربی آینده آبی‌ها محکوم به دستاوردی بهتر نسبت به پوچتینو است. به عبارتی، کسب سهمیه لیگ قهرمانان و رقابت برای عناوینی بزرگ‌تر از لیگ کاپ و اف‌ای کاپ، از همین حالا ماموریتی قطعی خواهد بود. رسانه‌های مختلف به بررسی سرمربی آینده چلسی پرداخته‌اند.

از نگاه جانلوکا دی‌مارتزیو، انزو مارسکا در کورس هدایت چلسی پیشتاز است. دستیار سابق پپ گواردیولا کار بسیار بزرگی در لسترسیتی انجام داد و در اولین فصل حضور این تیم در چمپیونشیپ، روباه‌ها را بار دیگر به لیگ برتر رساند. با توجه به این که پورتو نیز به سرمربی ایتالیایی علاقه‌مند است، لسترسیتی از همین حالا برای جدایی او آماده می‌شود. در قرارداد مارسکای 44 ساله بند آزادسازی به ارزش 10 میلیون یورو وجود دارد. در استمفوردبریج، رویکرد تاکتیکی انزو مارسکا تحسین می‌شود و آبی‌ها باور دارد با توجه به بازیکنان موجود در باشگاه، مرد ایتالیایی می‌تواند گزینه مناسبی باشد. 

مت لاو، خبرنگار نزدیک به چلسی در تلگراف شانس بالای هیچ‌کاندیدی را تایید نمی‌کند. او شب گذشته از سباستین هونس، انزو مارسکا، کیران مک کنا و میشل به عنوان گزینه‌های اصلی جانشینی پوچتینو نام برد. او ساعاتی پیش نام توماس فرانک و وینسنت کمپانی را نیز به لیست خود اضافه کرده است. کاوه صلح کل، خبرنگار ارشد اسکای اسپورتس نیز از احتمال پیشتازی توماس فرانک صحبت کرده است. او در مورد سرمربی دانمارکی برنتفورد گفته است:

امروز صبح مصاحبه توماس فرانک با یکی از روزنامه‌ها را می‌خواندم. او در مورد جدایی از برنتفورد گفت که «اگر شغل بسیار بزرگی فراهم شود، همه بلندپرواز می‌شوند. اما من در تکاپوی جدایی از برنتفورد نیستم». 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *