بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیغام یاسین سلمانی به کادرفنی پرسپولیس؛ آماده بازی هستم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۸:۲۱

طرفداری | یاسین سلمانی بازیکن پرسپولیس پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت طولانی، امیدوار به بازگشت به میادین در حساس‌ترین بازی‌های فصل است.

یاسین سلمانی که در اولین فصل حضورش در پرسپولیس، عملکردی درخشان را به نمایش گذاشته بود، در آستانه پیوستن به تیم ملی بزرگسالان، دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شد و ماه‌ها از میادین دور ماند. او که در آبان ماه سال گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت، پس از ماه‌ها تلاش و پشتکار، بار دیگر در تمرینات پرسپولیس حاضر شده و امیدوار به بازگشت به ترکیب تیم محبوبش است.

سلمانی خود مدعی است که برای بازی با مس رفسنجان در یازدهم خرداد ماه آماده است. با وجود اینکه نام او در لیست بازیکنان پرسپولیس برای این بازی قرار دارد، اما کادرفنی تیم با احتیاط عمل می‌کند و بعید به نظر می‌رسد که ریسک حضور او در این بازی حساس را به جان بخرند.

احتمالاً سلمانی به همراه مرتضی پورعلی‌گنجی که او هم به دلیل مصدومیت از لیست پرسپولیس خط خورده بود، به زودی به تمرینات گروهی اضافه خواهند شد. با این حال، برای رسیدن به آمادگی کامل و بازگشت به میادین، به زمان نیاز دارند و بعید است که در سه بازی پایانی فصل، فرصتی برای حضور در ترکیب پرسپولیس پیدا کنند.

اما باید دید که کادرفنی پرسپولیس چه تصمیمی برای این بازیکن جوان و آینده‌دار خواهد گرفت. آیا آنها ریسک حضور او در بازی‌های حساس را به جان می‌خرند یا ترجیح می‌دهند که صبر پیشه کنند و او را به تدریج به ترکیب تیم اضافه کنند؟

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *