بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وینسنت کمپانی آماده به دست گرفتن هدایت بایرن مونیخ

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۵:۴۱

طرفداری | جست‌وجوهای بایرن مونیخ برای یافتن سرمربی جدید تاکنون ناموفق بوده و مذاکرات آن‌ها با توماس توخل برای ادامه یافتن همکاری‌شان نیز نتیجه‌ای در بر نداشت. با این حال روز گذشته یک گزینه غیر منتظره پیرامون این باشگاه مطرح شد و آن هم وینسنت کمپانی سرمربی برنلی است.

به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان؛ تمرکز کامل بایرن مونیخ اکنون روی وینسنت کمپانی است. هنوز توافقی حاصل نشده و مذاکرات در مراحل پیشرفته خود نیست اما صحبت‌های خوبی بین دو طرف در جریان است. این سرمربی بلژیکی نیز آماده به دست گرفتن هدایت باواریایی‌هاست.

بایرن مونیخ همچنین در چند روز گذشته پرس‌وجوهایی درباره شرایط مائوریسیو پوچتینو داشته اما تاکنون هیچ تماسی بین دو طرف برقرار نشده است. در حال حاضر تمرکز بایرن روی کمپانی است. مکس ابرل عضو هیئت مدیره و کریستوف فرویند مدیر ورزشی بایرن، خواهان حضور کمپانی هستند و او نیز در حال حاضر، گزینه ترجیحی باشگاه است.

فابریتزیو رومانو نیز گزارش داده اکنون تنها بایرن در حال مذاکره با کمپانی است و هیچ باشگاه دیگری تاکنون اقدامی انجام نداده است. کمپانی در حال حاضر منتظر این است که مدیران بایرن تصمیم نهایی خود را بگیرند. بیش‌تر بخوانید: شانس بالای وینسنت کمپانی برای به دست گرفتن هدایت بایرن مونیخ!

گفتنی است برنلی این فصل با کمپانی در جایگاه نوزدهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار گرفت و به چمپیونشیپ سقوط کردند. قرارداد او با این باشگاه تا سال 2028 اعتبار دارد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *